.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برگزاری نخستين کنگره بين المللي طب سنتي در مازندران

نخستين کنگره بين المللي طب سنتي و مکمل پزشکي از امروز هفتم آبان ماه در مجتمع دانشگاهي پيامبر اعظم مازندران در ساري برگزار شد.
به گزارش شمال نیوز  ، دكتر شيرزاد غلامي دبير اجرايي نخستين کنگره بين المللي طب سنتي و مکمل پزشکي مازندران در خصوص برگزاري اين كنگره گفت: اين کنگره با حضور محققاني از کشورهاي ايران، کانادا، آمريکا، استراليا، کانادا، روسيه، بلاروس، هند، بنگلادش، چين، مالزي، امارات، عربستان سعودي و مصر برگزار گرديد.
غلامي با بيان اينکه از زمان فراخوان مقالات اين کنگره از اسفند ماه سال قبل تا پايان مهرماه سال جاري ۷۰۰ مقاله داخلي و خارجي به دبيرخانه اين کنگره ارسال شد اظهار داشت: از ميان مقالات ارسالي ۸۰ مقاله به صورت سخنراني و ۳۶۰ پوستر علمي پذيرفته شده که در طول برگزاري اين کنگره ارائه مي شود.
وي طب سنتي و مکمل از ديدگاه اديان الهي، علل گرايش جامعه به طب سنتي و مکمل، بررسي جنبه هاي اخلاق حرفه اي و تببين اقتصادي را از اهداف مهم اين کنگره بين المللي بيان کرد و خاطر نشان ساخت: جمع زيادي از محققان و پزشکان ايراني که در دانشگاه هاي چين، آمريکا و استراليا مقيم هستند نيز در اين کنگره حضور خواهند داشت.
دبير اجرايي کنگره بين المللي طب سنتي و مکمل پزشکي با بيان اينکه اين کنگره به مدت چهار روز در ساري برگزار مي شود تصريح کرد: در حاشيه برگزاري اين کنگره دو ميزگرد تخصصي مباني و مفاهيم طب سنتي و نظام سلامت به همراه کارگاه سه روزه در سه قسمت طب سنتي، روش تحقيق در طب سنتي و طب سوزني انجام خواهد شد.
مراسم اختتاميه اين کنگره بعد از ظهر جمعه دهم آبان ماه با حضور وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشکي برگزار مي شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.067 seconds.